Nieuwe manier van betalen via Mijn Zonnebeke

Mijn Zonnebeke is het digitaal portaal om een afspraak te maken met onze diensten, melding te maken van schade, een zaal te reserveren maar ook om je in te schrijven op ons divers aanbod van activiteiten.

Als je al wat vertrouwd bent met ons inschrijvingssysteem, zal je misschien gemerkt hebben dat de manier van betalen recent is veranderd. Sinds kort kan je direct online betalen voor je tickets.

Wanneer je je inschrijft voor een activiteit, wordt deze in je winkelmandje geplaatst. Ben je klaar met je reservaties? Ga dan naar je winkelmandje om je bestelling af te ronden en te betalen. Na betaling, ben je effectief ingeschreven en kan je je tickets onder je account vinden. Betaal je niet binnen de voorziene tijd, dan vervalt je inschrijving of ticketreservatie automatisch. Betalen kan enkel met bancontact, niet met Visa of Mastercard.

Ondervind je problemen of heb je hulp nodig, dan helpt de dienst vrije tijd je graag verder.

Meer info? Dienst vrije tijd, 051 48 00 61, [email protected]