Als u naar het buitenland verhuist, moet u dit melden aan uw gemeente.
Home / Dienstverlening & Bestuur / Burgerzaken / Adres- en beroepswijziging / Aangifte van een verhuis naar het buitenland
Home / Dienstverlening & Bestuur / Burgerzaken / Adres- en beroepswijziging / Aangifte van een verhuis naar het buitenland
Heb je thuis een kaartlezer om je eID in te lezen? Of heb je een It’s Me-account? Vraag het document online aan. Dan wordt dit automatisch, veilig én snel digitaal opgestuurd. Ook als je geen eID-lezer of It’s me-account hebt, kan je het document online aanvragen. Dan wordt dit per post bezorgd.
Als u naar het buitenland verhuist, moet u dit melden aan uw gemeente.
U verhuist effectief naar het buitenland.
Als u naar het buitenland verhuist, moet u dit melden bij de dienst Burgerzaken van uw gemeente. U doet dit ten laatste de dag voor uw vertrek naar het buitenland.
Na de aangifte ontvangt u een document waarmee u zich op het gemeentehuis, de ambassade of het consulaat van de nieuwe woonplaats moet aanbieden.
Als u nog documenten of identiteitsbewijzen nodig hebt die moeten afgedrukt of aangemaakt worden, moet u deze eerst aanvragen, vóór u zich uitschrijft.
Burgerzaken
Langemarkstraat 8
8980 Zonnebeke
© 2022 Gemeentebestuur Zonnebeke
Langemarkstraat 8, 8980 Zonnebeke
T 051 48 00 60 – F 051 78 07 40
info@zonnebeke.be
BTW BE 0207 432 124
Het onthaal is elke werkdag open van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur*. De overige diensten werken op afspraak.
*Sluitingsdagen